No video

Aminé - REEL IT IN

  • Gepubliceerd op 3 maanden geleden

    AmineVEVOAmineVEVO

    Looptijd: 3:30

    Reel It In (Official Video)
    “Reel It In” featured on the EPLPMIXTAPEALBUM ONEPOINTFIVE: amine.lnk.to/ONEPOINTFIVEYD
    Connect with Aminé:
    clubbanana.com
    twitter.com/heyamine
    facebook.com/heyamine
    instagram.com/amine
    Directed by Adam Amine Daniel and Jack Begert
    Produced by Sam Canter and Angel Rosa
    Psycho Films/AJR Films

    Music video by Aminé performing REEL IT IN. © 2018 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.
    vevo.ly/DpFvRf

    Aminé  REEL  IT  IN  Republic  Records  Hip  Hop  

iiPrimeShotz
iiPrimeShotz

Legend says it’s Sandra 2 miles away

44 minuten geleden
Leslie Robinson
Leslie Robinson

I love me some Ricky Thompson. He's adorable.

Uur geleden
Big Daddy Lime
Big Daddy Lime

Think I’m addictided 🔥

2 uur geleden
Adam V.
Adam V.

HOW TF AM I JUST SEEING THAT RICKEY THOMPSON IS IN AMINÉ’S VID?!!! OMG IM FREAKING OUT

3 uur geleden
Christian14555
Christian14555

The girls @?

3 uur geleden
DropShot Shwang
DropShot Shwang

2:40 who that on the right tho

3 uur geleden
DropShot Shwang
DropShot Shwang

who that at 1:02 with the braces whats her @

3 uur geleden
Alijah Samuel
Alijah Samuel

Sponsored by Alijah2468

4 uur geleden
Toxiin
Toxiin

What’s her @ at 1:03

4 uur geleden
KingPooleJay Gamimg
KingPooleJay Gamimg

I came from coryxkenshin.did you too?

5 uur geleden
teaopiki brown
teaopiki brown

it sounds like hes saying newzelend but hes saying news cnn

6 uur geleden
loosecannon fivesix
loosecannon fivesix

Washing my whip in the rain at this spot damn

6 uur geleden
Yung Gael
Yung Gael

0:24 she the baddest one

6 uur geleden
Smurff _Crime
Smurff _Crime

Amine? Shouldn't it be anime?

9 uur geleden
Jonathan Ferrara
Jonathan Ferrara

ricky t!!!

10 uur geleden
Santiago Ortega
Santiago Ortega

Black lil pump

11 uur geleden
YouYouYou !
YouYouYou !

1:04 My new Wallpaper.

13 uur geleden
Kids Island
Kids Island

sorry mom

15 uur geleden
RoRo Munson
RoRo Munson

She has a POTATO I’m peeling it....yeah

16 uur geleden
Fitina John
Fitina John

😂👀no

20 uur geleden
Andrew Shore
Andrew Shore

bruh why u gotta have a gay nigga

20 uur geleden
joémy reculard
joémy reculard

0:24 FUCK

20 uur geleden
Taee B
Taee B

Hell No, And why the hell she sliding her tongue on the steering wheel germss 😷😭

22 uur geleden
Zariah Jones
Zariah Jones

Soo we just gonna ignore that Ricky is in here😭😂🤪😍

23 uur geleden
PardonMeIFarted
PardonMeIFarted

2:22 what's her ig!!!!

Dag geleden
Grammar Nazi
Grammar Nazi

Pfff CNN isn't news

Dag geleden
nevaeh mcclam1
nevaeh mcclam1

Wtf is this ? 🤔🤔🤔🤔

Dag geleden
Nikki Carter
Nikki Carter

How am I just now hearing this

Dag geleden
Ka3OP- -Nightcore
Ka3OP- -Nightcore

Who is still listening to this song 2019?

Dag geleden
Emersson Romero
Emersson Romero

NICE¡¡ Y eso q no hablo ingles !REEL IT IN¡

Dag geleden
veronique dalia
veronique dalia

Elle sont bien bonne !!!

Dag geleden
Lara Silva
Lara Silva

I swear to God wtf

Dag geleden
Zee Coco
Zee Coco

This porn has nice music

Dag geleden
SpoonBeats
SpoonBeats

Best song bruh

Dag geleden
Dominic Holcombe
Dominic Holcombe

2019 anyone??

Dag geleden
K Man
K Man

Can someone tell me some @s?

Dag geleden
AKASHDIP 47
AKASHDIP 47

How come YT doesn't age restrict these

Dag geleden
2KRitchie
2KRitchie

yo who the girl at 0:59?

Dag geleden
Jose Velazquez
Jose Velazquez

@theyasminelopez

Dag geleden
Yiyi Samadi
Yiyi Samadi

Honestly can aminé marry me ?

Dag geleden
lil boy
lil boy

What the hek

Dag geleden
The fallen Uchiahs
The fallen Uchiahs

Fire

Dag geleden
Desiree Rogers
Desiree Rogers

You know he has a boner

Dag geleden
boss Man
boss Man

Wait hold on.... this is not a weird fap ...... YESSSSSS

Dag geleden
HuNgRy MoNkEy
HuNgRy MoNkEy

As is the key word OK?

Dag geleden
Amari Dudley
Amari Dudley

Last

Dag geleden
Jahmal Fanfair
Jahmal Fanfair

99% pron 6% lyrics 🤣🤣🤣

Dag geleden
Alessio Fritz
Alessio Fritz

sorry mom

Dag geleden
paper soda
paper soda

NICE

Dag geleden
lil ice
lil ice

who taking this to 2k19 with him

Dag geleden
devin harris
devin harris

Wtf is the shit

Dag geleden
Anjelica Matthews
Anjelica Matthews

This beat 🔥🔥🔥 and them asses 😩😩😩😩

Dag geleden
-Fresh XBl-
-Fresh XBl-

*December 2018???*

Dag geleden
정도영
정도영

개좋아

Dag geleden
Nic Nic
Nic Nic

TOOOO SEXUAL

2 dagen geleden
Vlog life282 with gaming
Vlog life282 with gaming

*Ow there is soap in my eye*

2 dagen geleden
Shaini Facuri
Shaini Facuri

Show your boobs

2 dagen geleden
Brian K
Brian K

1 star, awful carwash these girls were more interested in washing each other than my car that I paid for.

2 dagen geleden
El Diablo666
El Diablo666

Fakin

2 dagen geleden
El Diablo666
El Diablo666

If he cnn is he fakin

2 dagen geleden
Notable M
Notable M

His guys from Caroline are the filming crew smart

2 dagen geleden
Jamie White
Jamie White

I'm not gay but after watching this video I low-key wanna blow that swishy black dude

2 dagen geleden
Adam V.
Adam V.

Jamie White love that

3 uur geleden
Gabby Troy
Gabby Troy

He's hat changes each part the setting change

2 dagen geleden
VINYL SQUAD
VINYL SQUAD

The chick in pink and blue... god daymmmmm

2 dagen geleden
Castorm 2140
Castorm 2140

When you respect ya mama but also nees to do this for the fame.

2 dagen geleden
Patrick Notstar
Patrick Notstar

Our school wifi blocks out porn sites but this will do

2 dagen geleden
Kid EA
Kid EA

Jesus Christ bought it wit out checkin the price...calls it rhyme.lol

2 dagen geleden
Ryan Berry
Ryan Berry

Girl in the pink towards the end is sexy😭

2 dagen geleden
Lusha Diamond
Lusha Diamond

SUBSCRIBE FOR HOT SIZZZZZZLING VIDEO !!!!!

2 dagen geleden
Catalin Graur
Catalin Graur

what @ has the one in red?

2 dagen geleden
X A N X
X A N X

Fuck what her @ 2:21 pleasse 🔥

2 dagen geleden
THUNDER DADDY HD MUSÍCA
THUNDER DADDY HD MUSÍCA

Fucking Marcus from 13 reasons why

2 dagen geleden
Cavon Bennett
Cavon Bennett

Sup

2 dagen geleden
Eric Carrillo
Eric Carrillo

J Cole need a hop on This

2 dagen geleden
Keara Huneidi
Keara Huneidi

Are there professional twerkers ... where do artist find all these woman 😭

2 dagen geleden
Big Mama
Big Mama

He funny him I’m the red t shirt 😂😂😂

2 dagen geleden
iinasty
iinasty

Bra who is 0:58 ?

2 dagen geleden
BESH.
BESH.

1:07 😂

2 dagen geleden
91ilovehaters
91ilovehaters

🔥

2 dagen geleden
Steven Neal
Steven Neal

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

2 dagen geleden
Fanny Oyono krestchmann
Fanny Oyono krestchmann

You is good

2 dagen geleden
HeemTakeFlight
HeemTakeFlight

This shit High-Key slaps 🔥

2 dagen geleden
RetroMelo
RetroMelo

the girl in green???

2 dagen geleden
HmongDefeater Vang
HmongDefeater Vang

Bruh lol

3 dagen geleden
Nick Hixson
Nick Hixson

Im dead that nigga was dancing so weird

3 dagen geleden
F G
F G

THASSA HOLLATTA ASSSS💀

3 dagen geleden
Lil Matthew The Flexx God
Lil Matthew The Flexx God

Google.com

3 dagen geleden
joe anthony provencio
joe anthony provencio

Wast of a fire ass beat:/

3 dagen geleden
zan0
zan0

*YouTube has been temporarily disabled*

3 dagen geleden
LookIt UpDude
LookIt UpDude

Lol Sorry mom

3 dagen geleden
CrazedSuspicion
CrazedSuspicion

Ricky was the best part of the video! xD He had me cracking up!

3 dagen geleden
_JayIz 2Dope
_JayIz 2Dope

1.5x playback speed

3 dagen geleden
Rafael Nascimento
Rafael Nascimento

kkkkkkkkkkkkkk incrivel kkkkkkkk top

3 dagen geleden
amera edits
amera edits

lmaoo ricky “all of y’all got your asses out just nastyy”

3 dagen geleden
YOUR T R A S H
YOUR T R A S H

When Ricky twearks better then all the girls in this video

3 dagen geleden
YOUR T R A S H
YOUR T R A S H

Producer: So...sexy girls with big butts? Aminé: Alot Producer: How much Aminé: Just alot Producer: Ok Aminé: I didn't mean this much but ok

3 dagen geleden
itz just nas
itz just nas

Who is the girl on the roof?

3 dagen geleden
DeeMaccin
DeeMaccin

About 2 asses shy from a porno shoot😂

3 dagen geleden
YourDaddyPotato
YourDaddyPotato

Sorry Mom

3 dagen geleden
Bria Farrell
Bria Farrell

RICKEYYYYYY

3 dagen geleden
Roy Escobedo
Roy Escobedo

Thumbnail look like Kyrie

3 dagen geleden

Volgende